tisdag 22 januari 2008

Enkronan.

Hej på er !
På söndag är det som ni alla vet dags för säsongens Enkronas Match.
Lite att tänka på .

A matchen startar klockan 17,00

Hallen öppnar klockan 12,00 och det vore bra ifall så många som möjligt kan vara på plats redan då. Vore ju inte fel om ni har mail adresser till andra funktionärer att ni sänder en kopia på detta till dem.

Sen har jag några direkta saker till några av er.

Carina: Ve och fasa det blev som vi trodde och det kommer bli en del VIP gäster i alla fall. Just nu är det 22 stycken som är klara så du förbereder dig på det. Sen skall jag ta med skylten jag glömde sist.

Lelle: Det kommer vara bilvisning i andra periodpausen så om du och Waltersson kan ordna så att däcken på de tre bilar de skall visa upp tvättas av vore det bra. Vidare vore det bra om du kan ha översyn på halva hallen så tar jag andra halvan.

Sara: Ring gärna in så många funktionärer som möjligt och gärna att så många som möjligt kan var i hallen så tidigt som möjligt.
Första perioden är det spelarpresentation och det skall som det ser ut nu U sköta själva. I andra perioden kommer det att vara bilvisning och den text som de vill ha upplästa kommer jag att få under veckan så att du kan läsa på om du vill. Hör av dig när du vet hur många som kan jobba och vilka tider de kan. Sen kommer det bli diverse prisutdelningar och annan bröte

Peter: jag har pratat med Helsingborg och i dagsläget verkar det inte som att det kommer några supportrar där ifrån så vi behöver nog inte ha några fler vakter än dig.

Kim/Patrik= Vore bra ifall även någon av er kan vara på plats så tidigt som möjligt i hallen och att allt funkar klanderfritt. Vidare vore det bra ifall den trådlösa micken kunde vara framplockad så den kan användas.

Tommy: Jag har lovat att du kan hjälpa till med att ställa i ordning i hallen under dagen.

Jag har bett Martin Fröne att han skall försöka komma men om han inte kan det så har Team 93 lovat att ställa upp med fyra föräldrar som kan sköta rampen och den andra sidan på sittplats. Dan och Mikael kommer ihop med kiosk Ola och Sega sköta grillarna på framsidan. Eventuellt kan dessa fyra behöva hjälp med att sätta upp sitt tält.

Övriga funktionärer i hallen får hjälpa till att hålla ordningen samt att dela ut entré biljetter under dagen.

Hör av er om det är något ni undrar över och gärna hur många som kan tänkas hjälpa till under dagen och vilka tider.

Det är när detta skrivs 227 företag som är klara så förutsättningar finns att det kan bli en riktigt fest.

Jag finns som vanligt på Mobil 070-387 20 44 eller via mail om det är något.

Ha det gött så hörs vi och är det något jag har missat eller glömt vill jag gärna bli påmind.

// Mattias

Inga kommentarer: